מה תמצאו פה?

ברוכים הבאים לבלוג שלי.

שמי נאור שובל. בחמש השנים האחרונות אני עוסק ביזמות, עסקים, פרסום ושיווק. ההתמחות שלי היא באסטרטגיה עסקית ובשיווק במדיה הדיגיטלית (האינטרנט) וכיום אני מפעיל סוכנות לשיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית בשם ריץ' קריאייטיב.

בשנתיים האחרונות עזרתי למעל 200 בעלי עסקים (ביניהם סטארטאפים, חברות גדולות, עסקים קטנים, בינוניים ועצמאיים) להגדיל את ההכנסות שלהם על ידי שיווק דיגיטלי וייעוץ עסקי.

מתוך הניסיון שרכשתי זיהיתי מחסור בידע מסודר אצל בעלי עסקים, סטארטאפיסטים ומנהלי שיווק. לכן פתחתי את הבלוג שמטרתו היא לשתף ולאפשר לכל מי שמתעניין בתחומים הנ"ל ללמוד ולקבל כלים יישומיים ותיאורטיים ליישום בפועל. כאן תוכלו ללמוד תיאוריות שיווק מתקדמות, לקבל כלים עסקיים ולקרוא מאמרי דיעה אודות התחומים המדוברים, דרך העיניים שלי ודרך מקרים אמיתיים באמצעותם למדתי וצברתי ניסיון.

תוכלו לשוטט בבלוג ולמצוא מאמרים שונים המחולקים לקטגוריות שונות לנוחיותכם: רמת החומר (מתחילים, מתקדמים וכו'), סוג החומר (מאמרים מקצועיים, מאמרי דיעה ועוד) והמון ווידאו.

בניגוד לבלוגים אחרים, רוב התכנים בבלוג הזה ייכתבו על ידי, בגובה העיינים ומתוך הניסיון שלי בתחום. המטרה שלי תהיה לתת לכם את הכלים הטובים ביותר וההבנה של התחום מזווית הראייה של מנהל שיווק מנוסה.

 

אני גם מייעץ לחברות, ארגונים ומותגים בכל הקשור לשיווק דיגיטלי ואסטרטגיה עסקית.

תוכלו להיכנס לבלוג השיווק ולקרוא, לעקוב אחרי בדף הפייסבוק, להשתתף בדיונים מעניינים ולשאול שאלות.

 

אני תמיד ממליץ להתחיל מההתחלה – מהו האינטרנט? או – שיווק באינטרנט, המבוא.

מקווה שתיהנו!

2 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *