ללמוד או להרוויח – מה עדיף?

ללמוד או להרוויח – מה עדיף?

על המיינד-סט שלנו בעסקים ובעולם מי שמכיר אותי יודע שאני מתעסק המון במושג שנקרא "מיינד-סט", המבטא את המצב המנטלי שבו אנו נמצאים. על ידי כך שנעבוד על המיינד-סט שלנו נוכל להגיע לתוצאות מדהימות בעסקים, לשפר את עצמנו ולהגיע ליעדים שלא חלמנו עליהם. (רמז: ואולי זה... קראו עוד
וירוס חדש בפייסבוק – חשבתם שאתם בטוחים?

וירוס חדש בפייסבוק – חשבתם שאתם בטוחים?

"מישהו תייג אותי בתגובה וירד לי קובץ למחשב" האם זה וירוס? רק לאחרונה נחשפנו לעובדה שבפייסבוק ממש מצוטטים לשיחות הטלפון שלנו כדי לקבל נתונים שלפיהם יוצגו לנו פרסומות (פוסט כל כך בקרוב). העניין מעלה את השאלה: האם אנחנו בטוחים? האם הפרטיות שלנו בטוחה? החל... קראו עוד
חדשות מרעישות: מייקרוסופט קונה את לינקאדין בסכום מדהים של 26 מליארד דולר!

חדשות מרעישות: מייקרוסופט קונה את לינקאדין בסכום מדהים של 26 מליארד דולר!

עדכון חפוז מהשטח על הרכישה של לינקאדין אז עכשיו זה רשמי! מיקרוסופט הודיעה שהיא רוכשת את לינקאדין ב26 מליארד דולר כאשר העסקה כבר אושרה משני הצדדים. מלבד לסכום המדהים הזה, מעניין לראות שהרכישה היא ב"קאש" בלבד, ז"א כסף עבור כמות מניות באופן ישיר –... קראו עוד
על אופטימיזציית יחסי המרה: Cro: Conversion Rate Optimization

על אופטימיזציית יחסי המרה: Cro: Conversion Rate Optimization

CRO – Conversion Rate Optimization או אופטימיזציית יחסי המרה הנה מושג שאתם הולכים לשמוע הרבה בזמן הקרוב. בפוסט זה אסביר מהי אופטימיזציית יחסי המרה, מאיפה המושג הגיע, ואיך נכון לגשת לנושא (מדריך מעמיק יותר יגיע בקרוב).   שיפור יחס המרה (באנגלית: CRO –... קראו עוד
מאמר דעה: להיות רגועים בעבודה או: לופ של עצבים

מאמר דעה: להיות רגועים בעבודה או: לופ של עצבים

על מנגנון הרגש ועבודה תחת לחץ. הבלוג של נאור שובל עוסק בשיווק יזמות ועסקים במדיה הדיגיטלית. מה עושים כשאנחנו בעבודה תחת לחץ? מהו לופ של עצבים ומה לזה ולצבא הגרמני? כנסו לקריאה נוספת!

קראו עוד
מהו קידום אתרים אורגני או: מבוא לקידום אתרים

מהו קידום אתרים אורגני או: מבוא לקידום אתרים

מהו קידום אתרים? קידום אתרים אורגני הוא תחום מרתק והוא אחד מעקרונותיו המובהקים והראשונים של השיווק הדיגיטלי. מדובר במשתנה שיכול לגרום לעסקים ליפול או להצליח ומהווה גורם חשוב מאוד בתמהיל השיווק הדיגיטלי של פירמה. מצד שני, זהו נושא שנוי במחלוקת, עד כדי כך שמכריזים עליו... קראו עוד
מה תמצאו פה?

מה תמצאו פה?

ברוכים הבאים לבלוג שלי. שמי נאור שובל. בחמש השנים האחרונות אני עוסק ביזמות, עסקים, פרסום ושיווק. ההתמחות שלי היא באסטרטגיה עסקית ובשיווק במדיה הדיגיטלית (האינטרנט) וכיום אני מפעיל סוכנות לשיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית בשם ריץ' קריאייטיב. בשנתיים האחרונות עזרתי למעל 200... קראו עוד
מהו האינטרנט? או – שיווק באינטרנט, המבוא.

מהו האינטרנט? או – שיווק באינטרנט, המבוא.

ראשית, חשוב להבין מהו האינטרנט.. הניסיון שלי הראה לי, שכמעט כל עובד שקלטתי לחברה (אני מנהל חברת שיווק) היה זקוק להסבר הבא. גייסתי עובדים שחיים את האינטרנט, כאלה שעבדו במשרדי פרסום, מקדמי אתרים ומתכנתים. משום מה הפרספקטיבה תמיד הייתה שגויה. אותו דבר קורה כשאני נפגש עם... קראו עוד
הישארו איתי בקשר

הישארו איתי בקשר

וקבלו את המידע הרלוונטי ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי.

המייל שלכם התקבל בהצלחה! מחכה להיות אתכם בקשר!